Családi kerékpártúra a toszkán tengerparton – Felkészülés

Nagyon vártuk már a családi nyaralást. Rengeteg vendégünk volt ezen a nyáron, ami a sok öröm mellett rengeteg munkával is járt, nem csoda tehát, ha a nyár végére elfáradtunk. Beszereztünk még két kerékpárt a nagyobb lányainknak, a kicsinek majd jó lesz a két nagy régi biciklijéből összeállított kerékpár. Az utazás előtti hetekben kétszer is családilag ellátogattunk a sportboltba, hogy a hiányzó felszereléseket beszerezzük, a dolgok egy részét interneten rendeltük meg, a lényeg, hogy végül minden összeállt a nyaraláshoz.

Az indulás előtti napon ellenőriztem a gyerekek csomagját. A kicsi kétszerannyi holmit pakolt össze, mint az általam szükségesnek itélt mennyiség, így aztán nagy sírás-rívás közepette, de a csomagja felét kipakoltuk. A nagyobbaknak elég volt egy-egy irányelv: pl. hogy szandált nem viszünk, mindenki csak egy strandpapucsot csomagoljon el, plusz a sportcipőt, ami a lábán lesz, más lábbeli nem jöhet.

bringaszereles1

Az indulás előtti este Apa még késő estig szerelte a kicsi biciklijét, és reggel is korán felkelt, hogy folytassa, sőt, felvetette, hogy esetleg egy nappal elhalaszthatnánk az indulást… azt elfogadta a család, hogy esetleg a tervezett délelőtti induláshoz képest néhány órás késés lesz, és megigértük, hogy nem idegesítjük Apát, de igyekszünk még aznap elindulni.

Családi kerékpártúra a toszkán tengerparton -Indulás

Végül délután fél háromkor indultunk el a sienai vasútállomás felé. A 13 km hosszú úton több emelkedő is van. A csomagok rögzítésében sem volt még elég gyakorlatunk, ezért időnként lepotyogott némelyik, és meg kellett állni, hogy újra rögzítsük. A vonatinduláshoz viszont igyekeznünk kellett, nagy meleg is volt, így tehát keményen kellett kapaszkodnunk a toszkán dombokra.

ut1

Apa az emelkedőkön, ahol csak lehetett, tolta a Kicsit, akinek még így is erősen kellett pedáloznia. Végül tíz perccel a vonatindulás előtt, hangos győzelmi csatakiáltások közepette gurultunk be a sienai vasútállomásra. Ekkor még nem sejtettük, hogy néhány percen belül az egész kerékpártúránkat át kell szerveznünk… Olvass tovább!